Nagydörgicse 2012 05 01Ági 2012 05 01DörgicseDörgicse RomtemplomBringás látogatás - BalatonakaliGabóLacibaba

Pénteken este 11-re értünk le Tihanyba, Gáborékhoz. Éjjel nagyon hideg volt, reggel szép időre ébredtünk. Sétáltunk Balatonfüreden, mindannyian egy kocsival mentünk (Ági, Orsi, Gabó, Lacika, Gábor és én), fagyiztunk is. Utána megnéztük a tihanyi biopiacot, ettem szalonnát, finom volt. Onnan gyalog sétáltunk haza Orsiékhoz. Ebéd után Tihanyba mentünk, a strandra, paddleztünk. Fáztam, hideg volt a víz, ruhában voltam. Este beszélgettünk a teraszon, Nándi és Zozika is ott voltak. Vasárnap elmentünk focizni Sajkodra, Gábor úszott is. Délben elmentünk a tihanyi strandra, paddleztünk, Lala kite-t oktatott, de kicsi volt a szél. Kipróbáltam azt a sárkányt, amit Éles Csaba hozott Kínából, nagyon szép volt, jól repült, sokan megnézték. Köszi Csaba! Már lassan egy éve kaptam, és most próbáltam ki. Este Dörgicsén kerestünk szállást, két apartmant is próbáltunk, de tele volt. Megnéztük a romtemplomot, nagyon szép! Lent találtunk szállást Akaliban, ott vacsoráztunk is. Nagyon jót aludtam. Hétfőn lementünk a strandra, különösen jól ment a paddle, sima volt a víz, kétszer próbálkoztam. Gábor, Gabóval és Orsi odabicikliztek, nagyon jó délelőttünk volt. Este kirándultunk Pécselyre, megmásztuk a várat, nem volt egyszerű, egész nap paddle, utána kirándulás, gyaloglás, létramászás! De megérte. Gyönyörű volt a kilátás. Megint Akaliban aludtunk. Reggel ismét paddle, jól sikerült, már háromszor mentem, élveztem. Nagyon messzire is mentem. Ági is ügyes volt. Délután fantasztikus volt Dörgicse, két romtemplom is volt, eszméletlen szép. Este hazajöttünk Budapestre. Mozgalmas volt a négy ünnepnap, de jól kihasználtuk!