Újra itthon – útiélmények, munka, új kezelések

Február 2-án utaztunk Indiába (utó nászútra). Hatalmas ország, nagy és hosszú utakat tettünk meg, hogy kis ízelítőt kapjunk az itt élőktől, a buddhizmusról, a csillogásról és a nyomorról.

Delhiben kezdtük, hatalmas, kb. 16 milliós metropolisz, sok időt nem töltöttünk itt, de megnéztük a Vörös erődöt. Indiában nagyon sok gyönyörű vörös erőd van. Gandhi sírját is megnéztük. Delhiből vonattal Accrába mentünk, megnéztük a Taj Mahalt. Minden képzeletet felülmúlt a gyönyörűsége, csak ámultunk a rengeteg turista között.  Ezután Varanasiba. a szent helyre mentünk, ahol épp akkor zajlott a megtisztulási ünnep. Halottégetést is láttunk. Zsuzsinak ez a hely tetszett a legjobban.  Calcutta következett, majd a tigrisrezervátum, mangrove erdővel. A következő hely végre a tenger volt, GOA. Vízparti szállást kaptunk, így közelről gyönyörködhettünk a hullámokban. Jókat reggeliztünk, ebédeltünk a vízparton. Finom meleg volt a víz, jót kajakoztunk. Egy hét pihenés, nyaralás után Kasmírba repültünk (háromórás út). Itt élnek a szikhek, akik nem borotválkoznak, bár azt hallottuk, most már sokan nem tartják ennyire szigorúan a vallást. Megnéztük a pakisztáni határt, voltunk koncerten. Vonattal Delhibe utaztunk, majd kis katari megállással hazarepültünk.

Itthon megérkeztek a SUPok, amit ügyesen elhelyeztünk anyáéknál.

Új masszázsra járok apával, egy szentesi masszőrhölgy különleges technikával masszíroz minket. Nekem iszonyú fájdalmas, remélem, segít.

Piócakezelést is bevállaltam, ami először nagyon ijesztő volt, de a másodikat már jobban viseltük mindannyian. Remélem, használni fog valamennyit.

Amíg Indiában voltunk, megérkezett egy elektromos SAEBO-gyógykesztyű, amit már korábban megrendeltünk, nem ígér gyors eredményt, a kezemben lévő idegeket kellene életre keltenie.

Egy hete kocsmáztunk, öten voltunk. Szombaton régi gimis osztálytársamnál, Aklan Gyuriéknál voltunk Zsuzsival. Kellemesen elbeszélgettünk, három nagy gyerekük van. Hétfőn Zsuzsi barátnőjénél, Piroskánál voltunk, ők az ausztrál túrájukról, mi Indiáról meséltünk.