Esküvő – 2018 10 13

Egy hete megházasodtam, 4 év után végre elvettem Zsuzsit.

Nagyon jól sikerült az esküvő, amit teljes egészében Zsuzsi szervezett. Én csak maximum szállítottam egyik helyről a másikra. Nem volt könnyű, de kiválasztottuk a legjobb helyszínt, a Duna Parton lévő Csónakház mulatót.
A templomban elég bonyolult szöveget kellett elmondani, sokat gyakoroltam, de Zsuzsi és az atya is segített.
A templom teljesen megtelt, szinte mindenki eljött, akiket meghívtunk. Zsuzsi nagyon szép volt, a ruhája hosszú volt és nagyon kiemelte a karcsú derekát!
Sokan könnyeztek, megható volt Balázs atya beszéde, hiszen szóba került a balesetem is. Többen ismerték és szeretik őt.
Az egyházi esküvő után a Csónakház Mulatóba igyekeztünk, ahol az emeleten rendezték meg a polgári esküvőt. Gyönyörű volt az idő, fantasztikus a kilátás a Dunára! Mindenki meghatódottan hallgatta az anyakönyvvezető beszédét és az esküinket.
Gabó és Lackó vitte mindkét helyen a gyűrűket, édesek, csinosak voltak, nagyon izgultak. A tanuk a testvéreink, Ami és Gábor voltak.
Ezután lementünk a gyönyörűen feldíszített étterembe. Vacsora előtt Gubcsi Levente verse és Filep Aladár köszöntője megalapozta a jó hangulatot! Köszönöm!

Jött a finom vacsora jó borokkal, sörökkel és pár embernek röviditalokkal. Hála Istennek, mindenki csak szolidan iszogatott.

Vacsora után következett a nyitótánc, elégedettek voltunk, a közönség már a tánc közben is sokat tapsolt és újongott, itt a videó róla, a linkre kattintva tudod megnézni:

Majd elindult a reggelig tartó fantasztikus táncos buli. Lackó nagyon aranyos volt, amikor Sarahval táncolt!

Az együttes (Random Zenekar) jó, táncolható zenéket játszott, fantasztikus volt az énekesnő, Lódi Anita is. A pincérek nagyon kedvesen, előzékenyen szolgálták fel az italokat.
A buli után Zsuzsi rokonai a busszal visszautaztak Bajra – köszönet Hajóssy Lacinak a segítségért. Mi Zsuzsival a közeli hajón aludtunk, anya foglalt nekünk és Gáboréknak ott szállást.

A rengeteg virág közül a nagy csokrokat Zsuzsi anyukájának javaslatára a szülők kivitték a temetőbe a nagyszülők sírjára.